Tror aldrig jag har köpt så mycket halvfabrikat & godis på en gång, som jag gjorde idag. Jag är ju i vanliga fall lite anti sånt - även om det senare, godis, slinker ner lite väl lätt när självdiciplinen inte är på topp.
Men nu ska i alla fall grabbarnas överlevnad vara räddad! Massor av enkellagad mat - frysen är fyld till sprängningsgränsen - samt socker till Holger när hans enorma sug sätter in omkring 21-tiden och en dagislekande lillgrabb för länge sedan somnat.
Så ska jag bara komma igång med packandet, så att jag kan komma mig i säng någon gång. Har lagt mig mellan kl 0.30 och 2.45 varenda dag senaste tiden (solljuset mitt om naten lurar en ju at tro att man e pigg). Och när jag nu ska vara klar och åka till flygplatsen redan kl 6 imorgon, 30 min före min mobil brukar ringa för väckning annars; ja, så vore kanske en tidig natti natti vara att föredra.
8 år sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar