söndag, juli 22, 2007

Go Toyota...!?

Aaju skulle bara få sig en ny frilla, sedan bar det av till badhuset för en rejäl omgång plaskande tillsammans med mamma. Allt medan ataata (pappa) satt tillsammans med vännerna och såg favoritlaget (Holgers alltså) Toyota ännu en gång köra hem halvjumna (läs; kassa) resultat i dagens Formel 1. En helt vanlig sommarsöndag med andra ord! : P

Inga kommentarer: