Grattis mellansis & moster på födelsedagen önskar vi "gröngölingar" på kortet. Holger hälsar också; pilluarit! Hoppas du får en dunderdag. Hurraaa!!PS: Kanske var videon i inlägget precis här nedan, från igår kväll, något för dig? ;-)
Foto: Taget av storsis på McDonalds i Göteborg, juni 2007
5 kommentarer:
Hej Lullun!
Imorgon är det EFIT-dag ;)
(och grattis till Lulluns syster!)
Hej!Jag har precis upptäckt din blogg via Christels Äventyrsbloggen. Har bara tittat lite grann nu, men ska läsa mer efter middagen. Spännande!
Camilla: Oj, oj. EFIT redan. Får grubbla lite, om huruvida jag får till en sådan mitt i allt jobbande. Men det skulle ju vara kul (och kanske småpinsamt) att fixa till en på jobbet, på möte med ledningen och allt! :-)
Och tack för gratulationen till syrran, som faktiskt oxå heter Camilla! :-)
Della: Välkommen till min blogg! Kul att höra att du tycker det verkar spännande. Och välkommen tillbaka efter maten! *hihi* Kollade också in din blogg som snabbast. fina foton. Men nu måste jag verkligen jobaa, så det blir mer kollande senare, oxå för mig... :-)
Nu har jag både ätit och tittat vidare i din blogg. Verkligen en trevlig upptäckt - bloggen alltså:). Jag ska med glädje fortsätta läsa hos dig.
Della: Vad kul! Ja, jag var ju även inne på din och kommer också deffinitivt tillbaka! ;-)
Skicka en kommentar