torsdag, januari 31, 2008

Grattis! Grattis!

Grattis mellansis & moster på födelsedagen önskar vi "gröngölingar" på kortet. Holger hälsar också; pilluarit! Hoppas du får en dunderdag. Hurraaa!!

PS: Kanske var videon i inlägget precis här nedan, från igår kväll, något för dig? ;-)

Foto: Taget av storsis på McDonalds i Göteborg, juni 2007

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lullun!
Imorgon är det EFIT-dag ;)

(och grattis till Lulluns syster!)

Della sa...

Hej!Jag har precis upptäckt din blogg via Christels Äventyrsbloggen. Har bara tittat lite grann nu, men ska läsa mer efter middagen. Spännande!

Lullun sa...

Camilla: Oj, oj. EFIT redan. Får grubbla lite, om huruvida jag får till en sådan mitt i allt jobbande. Men det skulle ju vara kul (och kanske småpinsamt) att fixa till en på jobbet, på möte med ledningen och allt! :-)
Och tack för gratulationen till syrran, som faktiskt oxå heter Camilla! :-)

Della: Välkommen till min blogg! Kul att höra att du tycker det verkar spännande. Och välkommen tillbaka efter maten! *hihi* Kollade också in din blogg som snabbast. fina foton. Men nu måste jag verkligen jobaa, så det blir mer kollande senare, oxå för mig... :-)

Della sa...

Nu har jag både ätit och tittat vidare i din blogg. Verkligen en trevlig upptäckt - bloggen alltså:). Jag ska med glädje fortsätta läsa hos dig.

Lullun sa...

Della: Vad kul! Ja, jag var ju även inne på din och kommer också deffinitivt tillbaka! ;-)