Detta var dock ett något mer anonymt framträdande i KNR än vad jag är van till. Det stod ju bara firmans namn som producent & manusförfattare. Under jobbet på kulturhuset Katuaq var jag ju personligen en vanlig gäst i de grönländska vardagsrummet. Under politiska debatter, koncerter & diverse kulturprogram dök jag upp i rutan med mikrofoner, satt bakom mixerbord osv, speciellt under de så kallade Arctic Winter Games 2002 (AWG = OS för länder i Arktis). Jag förekom så ofta i TV, att folk började hälsa på mig på stan, för att sedan komma på att det faktiskt inte alls kände mig. Holgers mamma hörde till en av dem som trodde att hon kände mig. Hon var i början av vårt förhållande överbevisad om att vi träffats förr! :-P
Själv såg jag inte programmet igår (har ju sett den massor av gånger förr), men väl kvällens snöoväder som resulterade i vita tak och nu helvita fjäll från topp till botten.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar