Blogger vill inte alls publicera mina foton idag, så det blir att vänta med att lägga ut det redan färdigskrivna inlägget om 2:a semesterveckan till imorgon bitti eller nått.
Kanske får det bli sängen för mig nu istället?! Första dagen tillbaka på jobbet blev nämligen ganska intensiv, med två extremt hastande (och redan innan rejält försenade) pressmeddelanden och x antal journalister som ringde för at få till intervjuer och få tag på fakta (som jag inte själv hade - till att börja med i alla fall). Skönt att veta att man är behövd... *hihi*
Aaju var också trött efter första dagen tillbaka på dagis. Han stupade på soffan medan jag dukade av middagsbordet. :-)
8 år sedan
3 kommentarer:
Vi får ha tålamod, hoppas nu att Blogger funkar som det ska igen!
Förstår att du är trött efter första dagen på jobbet och Aaju på dagis! Det är rätt tufft att inrätta sig igen efter att ha fått rå sig själv och sina tider. Hoppas det lägger sig och blir lite lugnt resten av veckan.
Marianne: Ja, nu till morgonen funkade det bättre, så nu är vecka två "ute". :-)
Japp, får hoppas det inte händer fler "katastrofer" som den igår. Den handlade t.ex om att halva huvudstadens befolkning skulle koka sitt vatten pga bakterier, men i semestertider glömde man bort att meddela detta vidare i företaget så vi var inte ute med en enda plansch, inget meddelande i radion, på hemsidan osv, så ingen i staden fick reda på det. Jag hörde om det på radionyheterna 3 dagar efter att kokkravet hade införts. En "liten" tabbe. Grr... ;-)
Hmm, ingen bra tabbe, förstås. Hoppas ingen blev sjuk i alla fall!
Skicka en kommentar